En sådan dag...

Idag har allt varit fel från början till slut.. Började med att Henry knappt sovit alls inatt, bara stök och bök och missnöje :( Han är förkyld och täppt på natten och får panik, stökig i magen och dreglet dryper. Kanske tänder eller en av miljonen faser. Söndergnagda typ blödande boobs på mamman.. Inte en av amningens höjdpunkter direkt. Klockan 05 höll jag på att bryta ihop utan sömn längre än en kvart åt gången under natten. Anders fick ta över. Men tror ni jag kunde somna om trots att jag var så trött att jag ville kräkas? Nepp. Min hjärna är fan störd! Kan inte koppla av! Sen när vi väl fått på alla barnen kläder- utom Henry.. Jo då kissar han såklart ner oss allihopa. Anders blev prickad rätt i skallen, underbart att starta dagen med en golden shower 😂

Barnen känner DIREKT när man har en trött dag och inte orkar.. Dom prövar en till max och har bara bråkat, tjafsat och hittat på sattyg! Tex hällt ut all min rena tvätt på lortigt källargolv, suttit på Henry så fort chansen funnits (Ebbe), snott åt sig kakor ur skåpet för att äta sig mätt innan middagen, slagits allt dom orkat med varandra, tappat ett glas i golvet i köket (av misstag men ändå) som gick i EN MILJON bitar precis när maten var klar.. Alltså skämta med mig i aprillo 😫 Henry har inte velat legat själv en minut... Gah.

Till råga på allt har jag en förkyld make också. Say no more🙄😝

Nu vill jag bara gå och lägga mig och invänta ny dag som förhoppningsvis levererar bättre.... Om man kunde börja med att få sova lite inatt kanske? Tack på förhand.