Lilla koalan

Ja det här är tredje koalaungen jag fått... Börjar kännas lite komiskt när jag är ute och går med värsta bautavagnen.. Som är TOM! Dom två stora slåss om ståbrädan och står helst där båda två- och den lilla ska vara i selen förstås! Både när man vill ta sig en lur och även när man är vaken och sitta där och kika! Betryggande avstånd till krubbet också, perfekt! 😂

Igår var jag och Henry och storhandlade när grabbarna var på dagis.. Vagnen blev helt tryckfull och 2000:- spänn! Tycker vi inte gör nåt annat än handlar!! Det är ändå alltid slut på allting här hemma! Herregud- hur ska det bli med tonårsgrabbar?! Hungriga som vargar! Då lär man väl hyra släp när man ska åka och storhandla 🙈 Förhoppningsvis använder dom inte blöjor då i alla fall 😂 så man kanske spar in någon krona där hahaha. Men seriöst, mjölkfritt blir jäkligt dyrt alltså! Mjölkfri välling tex kostar nästan 3 gånger mer än vanlig välling.. Allt som är mjölkfritt är betydligt dyrare, tråkigt att det ska behöva vara så.

Vad jag ville komma fram till var iaf att igår flängde jag runt hela dagen och tvättade och bäddade rent och höll på, så idag tänker jag inte göra ett skit! Idag ska morsan vila 😂

Ja ursäkta röran i bakgrunden men såhär ser det ut hos oss för jämnan.... 😆
Längtar efter att gå långpromenader i detta fantastiska höstväder.. Men är svårt när man har en bebis som liksom inte vill ligga i vagnen några längre stunder..