Brotherlove

Man smäller ju bara av emellanåt när man får betrakta denna brotherlove som finns våra grabbar emellan... Ivar och Ebbe är ständigt i luven på varandra- men vill aldrig vara ifrån varandra. När Ebbe vaknar på natten så ropar han på Ivar! Häromdagen pratade vi lite om hur det är när man är kär i någon jag och Ivar. Liksom lite klurigt det där att förklara för sin 4-åring. Vi är ju väldigt öppna med att man kan vara kär i både killar och tjejer! Så frågade jag Ivar om han var kär i någon? "Nej! Bara Ebbe!" Svarade han då 😂😂 Såklart! Är ju hans bästis 😅


Sen är ju båda storebrorsorna löjligt förtjusta i sin lillebror.. Ebbe är både lite svartsjuk samtidigt som han inte kan få nog av gos! Och Henry älskar det! Fast Ebbe typ hoppar på honom ibland så bara skiner Henry som en sol av glädje och stolthet när brorsan ägnar sin uppmärksamhet åt honom 😂 

Och Ivar är verkligen så försiktig och fin med Henry att man smälter när man ser dom tillsammans! Igår kväll mös han med Henry i soffan och jag hör Ivar viska till honom "Åh vad du är mjuk lilla bebis! Jag älskar dig mycket min lilla lilla Henry!" Alltså det är ju så man storknar 😍😍😍