3D-ögonbryn

Syrran har utbildat sig inom microblading, dvs tatuering av 3D-ögonbryn! Ögonbryn är något många glömmer bort, men det är verkligen en viktig del i ansiktet som kan göra sådan otrolig skillnad! Ett par fina ögonbryn ramar verkligen in ansiktet jättefint. Det är riktigt inne med ordentliga ögonbryn, och tiden för tunna streck till ögonbryn som var inne på 90-talet är definitivt förbi. Nu ska dom vara rejäla och se naturliga ut :) När man gör 3D-bryn tatuerar man in "strå för strå" vilket gör att det blir ett väldigt naturligt resultat.  
När det för många år sen var inne att plocka bort stora delar av sina ögonbryn var det nog endel som hade oturen att inte få tillbaka sina strån. Jag är en av dom! Jag har massor av tjockt hår på huvudet så det räcker och blir över, men mina ögonbryn är tunna och glesa! Jag sminkar alltid i mina för jag känner mig i princip naken annars. Lyckan av bekvämlighet när man nu vaknar på morgonen med snygga bryn! ;)

FÖRE

(null)

(null)
Jag plockar alltså inte mina ögonbryn ALLS! Men dom är såhär tunna ändå :(

EFTER


(null)
Är jättenöjd!! Detta är helt utan smink :)

(null)

Man måste alltid göra dom i 2 omgångar och detta är efter omgång 2. Det lossnar ofta mycket efter första svängen. Sen måste man smörja in dom med fet salva i några veckor tills dom läkt helt och då ser man ju lite flottig ut men blir ju bra sen ;) 

När många hör ordet "tatuering" så tänker man att det sitter kvar livet ut men så är det inte med 3D-bryn. (Tyvärr haha!) Hur bra det sitter beror mycket på vilken hudtyp man har, men ungefär 1-2 år. 
Det gör inte ont, man får bedövning så att man inte rycker och håller på- det skulle vara lite för riskabelt annars ;)
(null)
(null)

Cilla är under upplärning så hon tar 900:- just nu, kostar ju mellan 3000-5000:- att gå till någon som är färdig! Så om du är sugen och bor i Gävletrakten, hör av dig till henne! 👉🏻 [email protected]