Året 2010.

Här kommer ett sammandrag av det gågna året!

Snart har precis ett år gått sen julafton -09.
Vad sjukt! Då satt vi och var så pirriga, skulle snart ta examen och sen åka till Thailand.


Här var vi på annandagen-09 och årets släktmiddag. Snart är det dags igen och det ser jag fram emot :D Vi har alltid lika kul på våra släktträffar ;)


Jag och mina fina systrar på julafton-09.♥



Storasyster & lillasyster♥ Annandagen-09.



Examen


22 januari-10, vår sjuksköterskeexamen. En stor dag! Alla känslor på en gång: glädje, sorg, förväntan, spänning, nervositet, lycka....


Saknar alla klassisar så himla mycket. Vi blev verkligen ett tight gäng!! Har tyvärr ganska dåliga bilder från den dagen.. Men ni vet vilka ni är! TÄNKER PÅ ER OFTA♥



Konstig känsla....


Examensfesten 23 januari-10


Min älskade Lotta och jag♥


Rebecka och min lilla fruga Therese som jag också spenderat 3 månader i Tanzania med :)



..Och snyggaste numera 3-barnsmamman ever, Susanne :D



Middagen hölls på Söderhielmska gården, jättefint :)



Undrar varför A har så röda läppar för x)







Sen åkte jag och A till Thailand i 3 underbara veckor.. GUD vad jag längtar tillbaka..


Vi såg minsann glada ut här på flyget, men strax därefter fick jag vinterkräksjuka och spydde 11 timmar i sträck på flyplanstoaletten ;)  Behöver jag säga att det var en jävla MARDRÖM? Men utöver det var resan lovely ;)



Underbara solnedgångar..



Ett dopp (eller sjuhundra..) i det blååå...



Barfotasoft på stranden på kvällarna...




Shop until you drop ;)

TAKE ME BACK!!!

Åkte i slutet av mars till Sälen med familjen♥





Det var en riktigt härlig resa också :)





Sen kom våren ganska snabbt hemma i Svedala...



Älskar våren...




Fick ett ryck och blev brunett...



Firade Valborg i Uppsala..




Maj.. Åkte till Sthlm..


Njöt av vårsolen och goffade glass ;)



Hälsade på Anders härliga syster :)



Gick ut...








Maj.. Firade Lottas födelsedag... ♥


Och Lovans 25 årsdag... Lite för tidigt.. Hade festen i slutet av maj men fyller i juni.



Fick mycket efterlängtat besök.. Saknar er jättejättemycket tjejer!♥



Det var lite trångt i min lilla etta, men det gick ;)



♥ ♥ ♥


Saknar!






Sen kom sommaren som jag jobbade tyvärr mest hela tiden. Minns inte att jag gjorde så mycket alls denna sommar, men hann säkert med några småsaker trots allt. Här en utekväll med gänget!

Lovans 25 årsdag 12e juni..


Firade på dagen hemma hos mormor i Dalarna..


Sen bar det av till min bästa vän Emmas 25 årsfest :D

Som hade studenttema med originaloutfit ;)



Tjejligan rockade som alltid ;)



Midsommar -10



Sen kom midsommar och min bror fyllde 30 år.. Jag var ledig midsommar faktiskt, första gången på typ 8 år xD Den helgen var RIKTIGT lyckad!!!





Det blev ett riktigt kalas och vi firade fram till morgonen x)



... Kan man lugnt säga!!!! ;)









Tatuerade mig i juli och fick min sjöhäst tillslut ;)




Hade en grym sommarhelg i Sthlm med tjejligan i juli :)












Köpte säng OCH flyttade det här året.. Not bad ;)



..Och hit blev det, fast inte förrens 1 oktober :)


Var en helg till stugan i Dalarna också och samlade krafter..


I slutet av juli..




Love this place...








Ledsnade ur och klippte av mig håret.. Men såg inte klok ut ett tag...



... Men sen lite senare rättade det till sig ;) Fast saknar redan mitt långa x) Haha...

Vi åkte till Barcelona i aug..















Det var en fantastisk stad!!


Sen kom vi hem och firade Anns 25 årsfest... I slutet av aug..



..Och det var hatt tema ;)





Behöver jag säga att det var en VILD kväll..... Minst sagt x)





Kom igång med träningen ordentligt den här hösten, speciellt med löpningen men började även med Zumba och är nog i bättre form nu än någonsin :) Syns nog inte så mycket dock men det KÄNNS!



Var på kräftskiva hos syster i slutet av sept...



Blev faster för andra gången 4 okt till finaste lilla Nils♥



Löpturer i höstsolen...





Theresas 25 årsfest i Sthlm 6 nov :)







Sen kom vintern, som drog igång hårt och tidigt i år, vargavinter redan i början av november...


Min bästa vän skaffade hund :) En efterlängtad Enzo!



Jaaa.... Det är väl pretty much it, vad jag gjort det här året ;)
#1 - - Emma:

Vilket toppen år gumman! :)

#2 - - Jessica:

Vilken bildbomb! :) Kul att kika tillbaka på året som gått! MINNS inte ens att du hade såna guldlockslockar i början på året! ;D Fint var det! Men du är ju supersnygg i allt verkligen, fast gillar nog det mörka långa lite extra! ♥ klädde dig så fint!

Du har verkligen haft ett bra år! Och fått uppleva massor också. Lite avundsjuk blir man ju när man inser att man själv inte gjort nåt annorlunda mot de senaste åren. ;) Men du är värd allt, och som du kämpat för att komma dit du är idag! Är så stolt över dig! ♥ Love you!

#3 - - Madi:

Så kul att få en överblick av hela året!!