Extreme makeover ;)


Dagens Lovan innan extreme makeover..........


Före....


Transforming... Håll i hatten nu!



------------------------>







TADAAA!





Byebye blondie!!

Nu var jag obstinat och gjorde precis tvärtemot vad ni tyckte ;) Ni ville jag skulle vara blond och blabla.. Och ja, jag trivs i det MEN just nu var jag bara så less. Jag behövde förändring! Och nu blev det förstås lite mörkare än planerat, som vanligt ;) Men det bleks snabbt, så jag tror det blir bra :D Cissi har öga för det där så jag lät henne bestämma ;) Mitt enda krav var: det får förGUDS skull inte bli grönt! (vilket det lätt blir när man går från ljust till mörkt.....) Och det blev det inte heller :)

Så jag känner mig nöjd :) Och bort med allt slitet skit! Nå, vad tycker ni? Ni kan vara ärliga här, i'm a big girl i can handle it ;)

Har vart riktigt "duktig" idag med och fixat massa på stan. Handlat lite "måste ha" prylar om man nu kan kalla det så :P


(Jessie, jag får köpa den dyra mascaran nästa gång, nu var det massa rabatt på H&M så det fick bli en där hehe)


Det duktigaste av allt var nog att jag tog mig till banken och ordnade med att börja pensionsspara. Har tänkt på det lääänge, men inte blivit av. Men nu när jag har jobb tyckte jag att det var dags! Ordnade även med ett gemensamt konto åt mig och A. Blir lättare så med allt som ska inhandlas!
Pensionsspar ni, och sen hur länge? Och hur mycket??

Sen inhandlade jag även något inte-måste ha... Heh... Ovanligt va ;)

En kjol från H&M, love at first sight.. Så indirekt kan man väl säga att jag faktiskt VAR tvungen att ha den?? ;)

Nu blir det myskväll med världens bästa Greys♥ Och sen är det back to work tomorrow! Later!

#1 - - jess:

WOW vad snyggt det blev!!:)Jag har för mig att jag röstade lite på lugg och jag tycker du passar så himla fint i lugg! Ramar in ditt fina face på ett jättebra vis:) Å jag tyckte du passade fint då du hade mörkt sist så detta blev superfint,en rejäl förändring också:)Så förstår att du är nöjd,grymt snygg är du!!(fast det var du ju innan med såklart;))



Kul med shopping också och bra med pensionsspar! Jag sparar och hur mycket har varierat beroende på ekominsk situation. Just nu tror jag det dras 400:-. Jag började spara tidigt;)Tror det var -02 eller nåt då jag pluggade..insåg att det skulle dröja innan jag hade nån ordentlig inkomst som gav nån pension så började i liten skala själv med typ 150:- eller nåt. Sen nu då jag har haft jobb så har jag sparat lite mer..dock kan jag väl inte påstå att det blivit så mkt pengar..ekonomin gjorde ju en djupdykning med denna lågkonjuktur vilket ju märks på pensionsfonderna också tyvärr:/Men är ju ett tag kvar så jag hoppas det jämnar ut sig innan det är dax;) Hur mkt ska du spara?



Ha en mysig kväll vännen:) Puss å kram

#2 - - Sabina:

jösses vilken förändring, men du passa gudomligt bra i det bruna håret verkligen :D

#3 - - Lotta:

Säger det här också: skitsnyggt!

#4 - - pim:

SNYYYYGT:)



jag pensionssparar 500 kr/mån sen jan 05. även nhu som alös. ska förmodligen höja lite sen när jag får jobb.

#5 - - Lotta:

Säger det här också: skitsnyggt :D!

#6 - - Linnéa:

Super fint Lovisa, verkligen!!!

#7 - - Susanne Hallqvist:

Jättefint!! Nu blir jag ännu mer taggad att färga håret brunt :)

#8 - - TJ:

Finns risk för att göra dig besviken men du lär ju märka det sen ändå, inget Grey's idag :(



Ses snart!

#9 - - Anna N:

Hej Lovisa! Fasikens va snygg du blev i håret!! Verkligen jätte snyggt. Jag har pensionssparat sen jag blev klar syrra så sen 04 då. Kramar

#10 - - Jessica:

WOW, du blev ju sjuuuukt snygg i håret!!! <3 Inte för att det var fult innan, men det här var verkligen sååå snyggt. Passar dig superbra ju! Blev nästan lite sugen på att färga brunt jag med, men nej jag ska ta mig tusan vara blond. That´s me liksom! ;D



Pensionssparande låter superbra men jag är för snål, eller rättare sagt jag tycker inte att jag har värst mkt pengar för att spara undan. Vill ju kunna leva lite också liksom. :) Hade jag haft jobb så hade jag nog ordnat med det däremot.



Shopping FÅR man faktiskt unna sig! :) Söt kjol också. :) Inget som skulle passa på mig men du kan verkligen bära upp alla trender! :)



Var inget Greys idag, men nästa vecka så. ;)

Puss

#11 - - BitterFittan:

Åhhhhh...vad det inget GREYS idag??!!! Sicken tur, eftersom jag glömde spela in det.. xD

Jaha, ja håret ja....vi messades ju, men jag säger det IGEN, det blev verkligen SKITFINT!! Och som brunett har man faktiskt ROLIGARE, så det var ett klokt val tycker jag.. ;)

PUSSS!!!

#12 - - Linna:

du är skitfin i håert! iih!! snyggis!

och shopping vad kul! ja har inte shoppat på en evighet. men måste ha nya jeans men känns lite dumt när jag kanske ska få mer muskler nu iom löpning :)



jag sade faktkst UPP mitt pesnionspar i fredags. jag pratade med min finansiella rådgivare o han donade med så jag fick mer fr¨ån jobbet o rekommderade detta. men innan sparade jag bara 100 kr. men som sagt, många bcäkar små!



jag tar väl tag i det där nån annan gång igen men smart tänkt! :)



och du, du kan svara på min blogg, även om jag sällan uppdaterar är jag in på den varje dag o kikar om nåt hänt :)



PUSS

#13 - - Made:

Verkligen snyggt!!! Å strongt av dig att inte lyssna på andra, kan du smitta av dig lite på mig tror du? ;)

#14 - - -:

det blev jätte fint!