Nyklippt!



Japp såhär ser jag ut efter en omgång hos Cissi :) Inte så mycket på längden, men lite lugg blev det och sen slingor och även färgning av botten så man slipper se gråhårig ut ;)
Cissi är bäst!


Gillar färgen :)



Sen blev det lite annat smått och gott på stan också ;)
Bestämde mig för att prova det omtalade NeuLash.. Som är dyrt men som verkar fungera riktigt bra?? Så nu hoppas jag att det gör det även för mig ;)



Lååånga ögonfransar ska man få om man har på detta serum varje dag i en månad, till en början. Sen räcker det med någon gång i veckan. 895:- kostade denna som ska räcka ungefär 6 månader sa dom. Återkommer med utvärdering ;)



Vitt puder från Make up store. Har hört att detta ska vara bra.. Jag har ju grymt blank hy och har provat en hel del grejer som inte fungerar särskilt länge.. Inte så kul att se ut som ett jävla smöransikte så nu hoppas jag på denna ;) Den blir alltså INTE vit, utan ingen färg alls. Ska bara matta av.



 
Denna massagekräm är svårslagen. Har ju en sjukt ond nacke och skuldror. Eländes elände! Har dragits med en knöl i nacken i snart ett år nu.. Som känns som bråsk, men vet inte om man kan få det i nacken?
Den här värmer skönt i alla fall!



Tänk vad mycket man hinner med ändå om man kliver upp kl 08 när man ska jobba kväll ;) Men nu är tiden inne för att dra till jobbet! Men snart är det helg!!

Kramis!

#1 - - Linna:

jag vill verkligen med handla den där neu lash men jag vetinte om jag vågar.. dyyrt. men låter bra med en utvärdering. med mina minifransar vore det nåt... så keep me updated!

söt är du i håret med!



och hoppas pudret funkar - de neutrala är bäst :) puss

#2 - - Jessica:

vilken wawawooom pingla du är i nya håret gumman!! :) SÅååå snyggt och fräscht nu till våren och allt! :) Blir avis, vill också klippa mig!

Och NeuLash vill jag verkligen testa! Har hört att det verkligen ska funka! :) Synd man inte skiter pengar bara. ;)

Ha det så bra på jobbet ikväll. PUSS

#3 - - Lotta H:

Åh vad fin du blev gumman! Supersnyggt!

#4 - - sabina:

NEULASH ÄR BÄST!! du kommer inte ångra dig =)

#5 - - Susanne Hallqvist:

Vilken shoppingtur, längtar tills jag får en ordentlig lön också! Jättesnygg blev du i håret, riktigt somrigt.

#6 - - Skönhet By Emma Fenty:

Har du hunnit prova det transparenta pudret från MUS ännu? vad tyckte du? : )



Kram

Emma Fenty