Mys i Uppsala..

Idag söndag har jag inte varit på topp.. Vaknade inatt med sprängande huvudvärk och ont i halsen. Jippie! Tog Alvedon men hjälpte INGENTING. Var nästintill gråtfärdig i morse.. Ni vet när det känns som huvudet ska sprängas, man blir helt spyfärdig.. Usch. Är smått orolig att något är på gång då jag haft hand om flera patienter på jobbet senaste tiden med positiv influensa. :/ Men jag blev ju inte smittad när Anders hade det förut så är bara att hoppas på det bästa.. Framförallt med tanke på att jag åker till Prag imorgon!!

Men vi hade i alla fall bestämt träff med hela Anders familj i Uppsala idag, för att fika och äta middag tillsammans. Blir inte så ofta vi ses och är ju såå tråkigt då att behöva ställa in! Efter att Anders knådat skallen på mig och jag sovit en stund så kände jag mig såpass att jag åtminstone kunde köra till Uppsala. Var ju helt underbart väder idag!! ÄNTLIGEN lite sol!! Vi var i alla fall hos Anders mamma idag på eftermiddagen där det blev fika ute i solen och sen blev det middag ute innan vi begav oss hemåt igen. Blev lite bättre i huvudet i friska luften och efter en hel del cocacola ;) (hjärnan fick väl sockerchock) Var jättemysigt att hänga med min andra familj idag i alla fall!

Däremot kom huvudvärken tillbaka i bilen påväg hem så nu har jag ont igen :( Man blir lite småless när man haft sprängande huvudvärk i snart ett dygn :( Hoppas verkligen att jag vaknar pigg imorgon för jag åker OAVSETT! Punkt slut. Varför ska saker och ting alltid krångla när jag ska iväg??

Fick veta idag att det varit 26 grader i Prag och där går de runt i shorts. Vem vill missa det????

Kommer skippa att ta med mig datorn den här gången, nu har jag tänkt umgås med frugan när jag väl är där så får se om jag får till något bloggande, annars får ni väl överleva tills jag kommer hem igen ;) Ni börjar väl bli vana med min frånvaro här ändå ;)

Vi hörs när vi hörs!



Mys i solen :) Dock lite kalla vindar så jag var inlindad i en filt ;)



Snyggaste syskonen Dahlström :)



Söta lilla svärmor!



Söta lilla svärfar :)



I väntan på middagen spelas det lite Rumble som är nya grejen för Anders ;)

#1 - - Lina:

Är lite på språng, så hinner inte skriva mkt. Men tänkte att jag skulle avge ett levnadstecken xD Iaf. Så himla typiskt det där med huvudvärken. Bara för att man inte får bli dålig, så måste det ju bara komma. Det är ju som en oskriven lag (en lag som jag inte tycker vidare bra om ska tillääggas ;) Jag håller alla tummar och tår för att det ger med sig, och jag hoppas att du får det hur kalas som helst i Prag. Ser fram emot bilder och uppdatering när du kommer hem! <3 Puss&kram!

#2 - - Angelica:

Jag har också haft migrän sen igår morse, det suger. Nu sitter jag på jobbet och lider medan alla andra har ledigt, kul kul..



Hoppas du får det toppen i Prag. Känns lite snopet att vi hade snö och nollgradigt när vi var där så du får väl njuta lite extra för oss också ;-)



Puss Puss