Jag ska bli fru!!

Jag är LYCKLIG!!! ♥














Bilderna får tala sitt eget tydliga språk, men jag visste INGET! Obs, ringen är tillfällig ;) Vi fixar dom tillsammans sen. Jag äri sjunde himlen och tänker inte komma ner!!! :D
#1 - - Syster:

Jag blir alldeles varm i hela kroppen, guuuuud va underbart!!!! =D ÄNTLIGEN!! Som JAG väntat! ;)

Gillar att ni delade en drink ur en hink på er stora dag! ;D



Ps: Din röda näsa är ju oemotstånlig! Så söt, så söt! ;D



PUSS!!! <3

#2 - - Sandra - Alius Ego:

Åh, gratulerar så himla mycket! :D

#3 - - Lina S:

Grattis till er båda! Underbart! Ta hand om varandra och njut av förlovningen. Stor kram :)

#4 - - Susanne:

Stort grattis!

#5 - - Matilda Bakar | Fotograferar:

Underbart - GRATTIS!



Vilken trogen vän har ni fått :0)



Kram och njut av semester och förlovning <3

#6 - - jess:

jag blev så glad igår när jag fick ditt sms:) underbaaart ju:) ni är ju bara som gjorda för varandra och jag har på nåt vis haft på känn att detta var på gång;) STORT grattis till er och fortsätt njuta av sjunde himlen, er resa och förlovningen! kan det bli mkt bättre?;) puss & Kram

#7 - - Linna:

jag är sååå jävla glad för eran skull!!! PUSS BABY!!

#8 - - Linna:

..och fy tusan vad jag längtar till bröllop!! ;) ERAT alltså ;)

#9 - - x-neighbourn:

Grattis!!

#10 - - Linda:

Grattis Lovisa!!! Så romantiskt!!!

#11 - - Lina:

Jag har sagt det innan, men Grattis. Så himla underbart. Jag antar att den här resan, än vad som händer sen, har nått sin peak och inte kan bli så mkt bättre?!? ;) Jag gillar att se dig sådär lycklig!! :) Grattis igen. Kraaaaaam!

#12 - - Jessica:

Grattis än en gång! Ni är så himla fina tillsammans och jag hoppas verkligen att jag blir bjuden på bröllop. Hint hint ;) PUSS på dig!

#13 - - Linda T:

Grattis (igen) Ni är så söta ihop! Jättekul att läsa om ert äventyr men jag fick ont i magen när jag läste om jordnötterna! Usch ta det försiktigt!



Jättefina bilder! Å det ser så underbart ut! Njut av semestern och livet! Massa pussar o kramar <3