Studenttider...

Den här tiden på året blir jag alltid så nostalgisk, när det är dags för årets studenter att kasta mössorna och de går på bal osv... Jag minns det så himla bra, ändå har det gått 8 år sen jag gick ut?!? Hur i hela fridens namn gick det till? Hjälp, blir nästan rädd att jag ska vakna imorgon och plötsligt vara 50 bast ;) Ve och fasa ;) Haha, näerå, inget ont med att vara 50, men man vill ju gärna hinna med lite saker innan man är där..!
Nästa år är det dags för min lillasyster att ta studenten. HERREGUD! Min LILLA lillasyster? Som nyss gick i lågstadiet? Näheejdu, de är bara knas alltihop!

Hur som helst så var det i alla fal en stor dag det där!


Ja såhär såg det ut på min tid ;) Året var 2004. Vi var äntligen VUXNA tyckte vi! Ja jävlar.. Vad fel man hade ;)
Jag var då en riktig fjortis några år till efter det där, om jag inte minns helt fel ;D



..Och såhär tjusiga var vi på balen.. Känner ni igen mig? ;) Ja ni får ursäkta att bilden är lite skev, då på stenåldern fanns det inga digitalkameror vet ni ;)



Tjejligan♥ Tänk att vi håller ihop än :D Man blir då fan aldrig av med dom ;) hehehe....

Natten på jobbet var riktigt lugn, så är lite orolig att det blir kaos nu sista natten.. Men huvudet känns ganska bra i alla fall, tack och lov. Har tvingat A att knåda min nacke så hårt att jag fått blåmärken. Hehe. Effektivt ;)

Imorgon blir det sommarfest med jobbet i Utvalnäs (vid havet). Ska bli riktigt trevligt :) Synd att det ska bli pissväder bara, men vi får väl dansa regndansen :D
Nu ska jag ladda för natt nummer 3, sen är jag ledig helgen! Hurra!
#1 - - jess:

Ja åren dom går! fast jag tycker inte dom går så snabbt ändå..känns som det var länge sen man själv hade mössan på sig och gick ut! men är alltid skoj att se dom glada studenterna på sina flak:) Hoppas bara sommarvädret kan komma på allvar nån gång, är så himla kallt här så man tror snarare det är oktober ute:/ Hoppas det blir en trevlig personalfest trots vädret Får hoppas ni får uppehåll på kvällen i alla fall:) å hoppas ditt huvud ska hålla sig i schack nu! kraaam min vän

#2 - - Linna:

tänk jag då, som tog studenten 2001! HJÄLP!

men så kan det gå ;)



Min bror tar studenten nästa veckaså jag kännerigen det där med va du känner med lillsyrran! ;)



fina kort hursom. du är lika söt då som nu! ♥