Valborg

Senaste åren har det väl varit lite lugnare vad gäller Valborgsfirande, men jag har ändå (på något konstigt sätt??) alltid lyckats vara ledig och hittat på något kul på valborg i alla fall. Men i år jobbar jag. Har dock lunch just nu och i ren nostalgi gick jag in och tittade på vad jag skrivit på Valborg för flera år sen här på bloggen... Ja herregud. Mycket roligt har man haft på Valborgsfirande i Uppsala i alla fall! Man får väl nästan dra på sig skämsmössan lite som man höll på ;) Nåväl, dagens ungdom är väl inte så mycket bättre förstår jag, tänk att även jag skulle växa upp ;) Haha!
 
Ha en skön valborg nu alla där ute men ta det liiiite lugnt iaf... Jag talar av erfarenhet ;)
 
Puss på er!
 
Två valborgsfirare i myllret i Uppsala för hundra år sen ;) Var väl någon busgrogg i muggen förstår jag...