Öppna förskolan

Idag har vi varit på öppnis.. Är ju helt orutinerad vad gäller öppna förskolan, gick inte dit en enda gång när jag var hemma med Ivar. Anders hängde däremot massor där sen när han var hemma :) Nu har jag varit där ett par gånger och det är ju verkligen bra! Framförallt på måndagar är det för barn 0-5 år där vi går och det är ju perfekt när Ivar är ledig från dagis. Leka lite, fika och sen är det sångstund. Jättemysigt för båda barnen! Den som älskar det mest är Ebbe... Eller ja, så fort vi är ute på något överhuvudtaget blir han helt salig ;) Han bara njuter och piper iväg direkt! Hejdå morsan, han bryr sig inte ett dyft om mig haha.. Inte är han ett dugg blyg heller, kryper upp i knäet på vem som helst och bara tindrar med ögonen typ ;) Totalt orädd.. Det här är ju ganska ovant för mig som haft Ivar som alltid varit väldigt försiktig av sig, sällan gått längre än en meter från mamma ;) 

Som jag sagt innan, lillebror är av en helt annan sort ;) Det är roligt att se hur olika dom är som personer redan! Ebbe kommer definitivt hålla oss sysselsatta i framtiden ;)