Premiär

Nu kommer jag blogga här härdanefter.. Hoppas mina tidigare trogna läsare hittar hit istället nu ;)

Ska kila iväg till jobbet nu så hinner inte skriva mycket, men vill tacka Frida massa för att hon hjälpt mig och lärt mig hur man designar bloggen :)

Den ser kanske lite småtattig ut nu MEN det ska väl synas att den är homemade eller hur xD

Talk to you guyes later!
#1 - - astriddddd:

fin designen blev!! ett tips är och prova att ha en vit bakgrund istället =D



puss!

#2 - - jess:

snygg blogg:)Jag kommer följa!!Puss på dig

#3 - - LinaH:

jag hänger med! Sen tar jag gärna en kurs i design jag med. popcorn och bloggprat kanske? ;)

#4 - - Jessica:

Snygg blogg! Och självklart kommer jag följa dig, ska precis i detta nu lägga till din nya blogg på bloglovin också. ;) Puss

#5 - - Emma:

Snyggt babe! Jag kommer vara en trogen läsare :)

#6 - - Ulrika:

Självklart hittar man hit!! Åh va fin och snygg blogg, precis som du själv stumpan. Kommer följa dig lika troget som innan:)

Massa kramar!

#7 - - frida:

det var så lite så! :D

det blev snyggt

#8 - - Linna:

sjukt sött ju! här ska jag hänga ^^

puss på dej