Klädbyte resultat :)



Ni ville se resultatet av klädbytarkvällen vi hade förra veckan, så nu kommer det :) Tog hem en hel drös med kläder för att prova, men har inte orkat prova förrens ikväll x) (kroniskt trött, ja!)
Men här kommer några pärlor som jag gillade.. Men blir väl främst till i sommar :)
Tack Lotta♥



#1 - - Lotta:

Vad snygg du är! Kul att du hittade nått som passade :). Själv fikc jag ju också massa skitsnygga saker :P. Lyckad träff!

#2 - - Jessica:

Vilka snygga pärlor du lyckades plocka på dig! Hääärligt! ;)



Sv: Vet inte heller om det är nåt annat som händer med en när det är fullmåne men ibland kan det verkligen spöka till det!

Skorna kostade 1200kr men det var det värt! Jag trivs superbra med dom. Härligt att kunna träna lite smått utan att ens märka det! ;D

Svimma inte nu, men mascaran ÄR dyr, 325kr kostar den, men i love it! Jag är ju inte den som är snål när det gäller mascara men övrigt smink används ju inte, förutom kajalen då. Känner mig så naken utan haha! Därav har jag det jämt. Och grisögon har du INTE! Tycker du har fina ögon gumman.

När det gäller era vagnar så tänkte jag mer att om alla klagade så kanske dom fick komma på nån annan lösning, kanske rentav kunde reklamera dom. Sjukt att dom ska vara så dyra! :(

Hoppas värken ska släppa ändå, och slit inte ut Anders för då är det snart du som får massera honom. ;) PUSS

#3 - - Linda:

Gillade verkligen den översta!



Tack så mkt=D

#4 - - Ika:

va massa snygga kläder det där du Lollo å det blir nog snyggt i sommar allt med lite solbränna till. :)

#5 - - astrid:

fan va smart med klädbytarkväll ;)

kläderna på tredje bilden och fjärde bilden var skitsnygga :D



btw, klart jag kan hjälpa till med din design, det är bara att säga till! :)

puss!

#6 - - Maria S:

Såg ut att va massa din stil på dem klänningarna :) Synd man inte har mer polare med samma klädstrl så man kunnat anordna sån byteskväll :) Kul idé

#7 - - Linna:

den idé var sjuukt smart! o skitsnygg är du i allt!

och du. dö inte nu men jag tror jag kan komma på ditt kalas!!!!! :D PUSS