Festen <3

Jag är såå nöjd med helgen, har varit super! Och festen blev kanon, fullt ös ;) Lite väl mycket ös på mig själv kanske, men man fyller ju bara 25 en gång ;) Huuuuh vad dåligt jag mådde igår.. Återigen förstår jag varför man inte festar så ofta längre x) Men roligt hade vi förstås ;)


Snittarna redo :D



B-day Lovan :)


Tack tjejer för all hjälp! ♥





Smarrig bål ;) (och farlig, hehe)

























Flera bilder kommer senare :) (Nu måste jag dra till jobbet..)

#1 - - Angelica:

Vilka härliga bilder! Och vad snygg du är i sådär mörkt hår! Du såg för övrigt väldigt smal ut och jag blev lite avundsjuk. Själv jobbar jag på kvantitet, mer Angelica att älska du vet.. ;-)



Vill höra mer om festen och se fler bilder på mina brudar, men ni var alla kalasfina! Puss på dig

#2 - - linna:

var så kul sötis!!! o kul att träffa alla dina söta vänner!! :) mina bilder går tyvärr inte att lägga in i datorn men så fort jag löst det ska jag skicka dom till dej.

PUSS

#3 - - jess:

Ja,det var så kul och trevligt:) Skoj å träffa alla man annars bara sett på bild å att få umgås med dig och tjejerna:) Superkul!! Var ju bara lite synd att du åt något olämpligt och mådde lite illa dagen efter;) Hoppas du mår bra idag och hann vila upp dig under gårdagen och natten! Puss å kram gumman

#4 - - pim:

vad kul det ser ut och kul att de gamla slamtjejerna kom upp:)

#5 - - Jessica:

Var så kul att få komma upp och våldgästa under en helg! ;)♥ Saknar er redan! Och superkul att träffa alla dina vänner man annars bara ser på bild. :) Gillade dom allihop. Söta och trevliga! :)

Men usch så jag ser ut på alla bilder. :( Tycker verkligen jag är SKITFUL på precis allihop. Lite trist, inget jag vill visa upp. ;) Men jag vill ha alla bilder via mail sen ändå. :) Kanske ser jag okej ut på någon av Jess eller Linnas. ;P

Hoppas magen piggnat på sig, olyckligt att du skulle bli dålig.;) Tack för en underbar helg! ♥ Puss!

#6 - - Helena:

grattis till lyckad fest! Ser väldigt gott och härligt och kärleksfullt på fina bilderna och brollan lät mycket nöjd oxå! Jag vill oxå ha ett sånt där sexinthecity halsband!!!!Tips till min FYRTIOSÅRSDAG-bara 8 mån och 1 dag kvar...Kram!