Greys maraton

Ska jag köra nu :D Mys!! Är nyduschad, nyäten och uppkrupen i soffan. Härligt! Är galet trött dock, trodde aldrig den här veckan skulle lida mot sitt slut.. Veckan blir så sjukt låååång när man jobbat helgen innan. Och det har verkligen varit galet körigt på AVA nu på senaste. Har fått mer än +4 timmar på flexen (dvs övertid) på bara en vecka.. Kanske inte låter så mycket, men det är det.. Är ju skillnad om man har ett jobb där ingen annan gör "ditt jobb", men som ssk kommer det ju alltid ny personal och tar över när ens pass är slut.. Och när man ändå måste jobba över massa för att få det gå ihop, då har man KÖRIGT.. Men med dom bästaste jobbarkompisarna så löser sig det mesta :)


Var också riktigt duktig idag och sprang 6 km direkt efter jobbet. Trodde aldrig jag skulle orka så trött som jag kände mig när jag kom hem.. Men om man inte sticker ut direkt så blir det inte av. Och gick förvånansvärt bra, sjuk känsla när man känner att man faktiskt hade kunnat springa längre. Inte för att skryta, men det känns faktiskt jävligt bra, hehe ;) Och magen har inte bråkat så mycket nu heller, ingen är gladare än jag över det.


Näää, nu blir det Greys, har 3 avsnitt att ta igen som sagt! Imorgon blir det fredagsmys med tjejerna♥





Kramis
#1 - - Jessica:

Vad drygt när det ska vara körigt på jobbet, är verkligen tokimpad över att du/ni orkar! NI ssk är ju kämpar om något! Och det är väl kanske inte det lättaste och bara släppa det man håller på med när klockan slår hemgång heller! Får ni betalt för övertiden eller ni får plocka ut den i lediga dagar?

Och vad GRYM du är som ger dig ut på en löptur efter ett sånt arbetspass. Starkt jobbat säger jag bara!! :) Härligt att det inte känns så mkt i magen heller längre. Det är ju toppennyheter! ;)

Greys är ju bara sååå bra!♥ Missade gårdagens avsnitt men får väl se reprisen på söndag om inte annat. ;)



sv: Dags att svara på din kommentar också! ;)

Ja man kan ju undra vad det är för folk som anställs på fsk, a-kassor och ams egentligen men i slutändan så hänger det väl på regeringen och deras jävla bestämmelser! Det är ju dom som gett order om hur allt ska skötas och personalen på ovan nämnda instanser måste ju följa detta, därav får de så mkt skit. Vet ju att det är så, men ändå blir man så förbannad på den/ de man kommer i kontakt med! I stundens hetta vill man bara ha någon att vara förbannad på. ;)

Det finns inga större tjänster direkt, utan det är ju massa såna småtjänster som min! Och jag tror att det är helt okej och kollat via facket att ha det såhär, annars hade det ju inte kunnat pågå flera år. Jag menar fanns det LAS hos oss så skulle ju folk klagat för längesen. Det gäller helt enkelt bara att hitta annat jobb istället, vilket ju inte är så jävla lätt när man knappt vet vad man vill göra haha! ;)

Nej bilar som går sönder är aldrig kul, men jag känner inte att jag har råd att ta ett lån för att kunna köpa en bättre. :) Det skulle ju bli på samma skruttnivå igen haha så nej det får allt vänta tills jag verkligen har ett jobb. Och förhoppningsvis så ska ju bilen hålla några år till nu. :) Håller tummarna för att din ska gå igenom i november också. :)



Jag vet faktiskt inte heller vad lägenheter ligger på i pris här haha. ;) Men med tanke på hur centralt er ligger och att det är ett fint område så är det ju värt sina 5000kr i hyra kanske. :)

Puss!