Ve och fasa!

Fick just veta att vi inte kommer få vårt nya bredband i lägenheten förrens 11 oktober!!!! Dra ballen i gruset, hur ska Lovan överleva?? Hehe. Blir nog nyttigt förstås. Och ni får vila er lite ett tag utan mina dampinlägg ;) Men vi har ju comhem nu och tyvärr har inte nya lyan det utan bara telia.. Så därför blir vi helt nya kunder och måste få hem router osv....  Så ni vet att snart blir jag borta härifrån ett tag!

Till min glädje blev hyllan ÄNTLIGEN såld idag! Fick 300 spänn för den, haha.. Var ju inte så bra men blev ju av med den i alla fall ;) Nu är det bara soffan kvar...


Avslutar kvällen med två sköna bilder på mig och syrran från i lördags, snodde dom från hennes blogg förstås!


Vi hade kul i alla fall ;)





GODNATT!

#1 - - linna:

hehe ;) vi får sakna ihjäl oss efter dig. Lycka till med all flytt nu lovan min. puss

#2 - - Cilla:

Meh....va är det för jävla service, det borde ju ta MAX nån DAG...?!!! =|

Nåja, du har väl egentligen fullt upp med allt pysslande i nya lyan så då slipper du iaf PRESSEN att blogga oxå!!

KRAAAM!