Festen hos Jonna

Ja, det är inte varje dag man är på husfest och röjer till klockan 03 ;)
Gud vilken lyckad kväll det blev igår! Vi drack vin, pratade strunt, dansade som galningar, skrattade, tjyvrökte och skvallrade.. What else do you need? ;) Många blev vi också, riktigt roligt att så många kom! En riktig tjejkväll ;)


Bästaste underbaraste kollegorna!♥ 


Tusen tack för igår och allra mest till Jonna som ställde upp med sitt tokfina hus. Dit kommer jag gärna tillbaka, där kände man sig hemma direkt :D hihi.



Lovan lockad och klar!







Carolina & Jonna, kvällens värdinna :)





Lina, jag och Camilla


Camilla & Malin



Mingel






Jag & Camilla



Puss :)



Snyggingar! Jonna & Carolina






Damputbrott :)



Hot mamas :) Malin & Annelie








Kicki & Lina



Sofia & Marie



Hardcore ;) Erika & Sofia



Kickan & jag



Malin, Jonna och Katta



Mona & Erika minglar i köket :)



Busgrogg på G? ;)



Lovan & Linolajnen hjälps åt att bära varandra ;)
(bjuder på att jag visar bh:n...)


Actionbild från dansgolvet ;)



Ryk/skvaller paus ;)



Vilka bra förebilder ;) hoho...






Sen körde vi hårt på dansgolvet x)







Gillar stilen ;)



Dockan :)



Jag kan flyga! Jag är inte rädd!! ;)



Jag & Annelie











Strike a pose ;)



Puss!



Gillar sängkammarblicken ;) hehe



Hotta brudar! Jonna, Malin, Annelie



Urkul kväll!! :D


#1 - - Linolajnen:

Hahahahahahahahaha! Jag dööööööööööööör av skratt! Tårarna bara forsar. Herregud vilka bilder, det värsta är att jag kommer ihåg varenda en jag är med på! :D En riktigt lyckad kväll som gick alldeles för fort! Hoppas du mår bra idag ;) Ses imorgon! Kraaam

#2 - - jess:

vad kul att se alla härliga partybilder:) ni verkar vara ett skönt gäng sjuksystrar! Du var verkligen värd en rolig partykväll efter mördarveckan du skrev om! Fy f*n att jobba så långt pass...jag hade nog somnat ståendes i nåt hörn till slut;) Är imponerad över hur du kämpar!!



Å stort grattis till de två åren för dig och A:) Ni är så fiiina ihop!Passar perfekt tycker jag!♥



Sköt om dig vännen!puss&kram

#3 - - Annelie:

Hahaha, skrattar för fullt jag med när jag ser alla bilder, bra fart onekligen! Lina och Lovan är bra på grimaser ser jag:) Kram Annelie

#4 - - Matilda Bakar | Fotgraferar:

Ni verkar ha haft en kanontrevlig kväll :0)Den var du vär efter allt slit på AVA den sista tiden med dubbelpass och allt!

Själv var det bla min tur att slita på jobbet i helgen - vilken JÄVLA PISS helg! Att man överlever är ett under, lika så att patienterna gör det känns det som... TRIST.

#5 - - Jessica:

Vilka härliga bilder!! :) Verkar som att ni har haft en riktigt rolig kväll, och du verkar ha underbara kollegor också som kan bjuda på sig själv. Sånt gillar vi! ;) Och en riktig röjjarkväll var ni värda efter allt slit på AVA. :) Hoppas att baksmällan inte sved alltför mkt igår.;) Puss

#6 - - Susanne Hallqvist:

Bara jag som tycker att du och Jonna är lika varandra? Ni ser ut att ha haft riktigt roligt!

#7 - - Maria S:

Ni ser ut att ha haft en massa kul :)

Den där mörkblå H&m topén du har på dej har jag varit på jakt efter ett bra tag :) men lyckas inte få tag i rätt strl