Plikten kallar!

Känner mig seeeeg idag.. Hur kunde den efterlängtade helgen ta slut så fort då???

Är underbart väder ute idag, hade vart härligt med några timmar i Hemlingby eller i skidbacken. Men jag är alldeles för slö för att ta mig ut innan jobbet såhär när man jobbar kväll.. Går ju hemifrån 12.30 då så det är tidigt nog för min del ;) haha. Men jag går ju alltid till och från jobbet så man får ju lite luft då åtminstone :)

Gud vad jag längtar efter att få vila upp mig.. Men nu är det inte så långt kvar tills ParisIngen som har vart där som har lite tips på måsten att göra eller bra hotell??? Vi har inte bokat hotell än men ska göra det i veckan. 19 mars åker vi.


Eiffeltornet ska vi ju såklart inte missa även om jag redan vet att jag kommer DÖ av skräck där uppe, hehe....



Annars så ska A iväg till Mora och köra halv Vasan imorgon. Så då får ni hålla tummarna!! Är ju "bara" 4,5 mil ;) Önskar jag var ledig och kunde följa med och vara hans personliga kranskulla, men det är jag såklart inte..
Lyckatill även till Linda som också ska åka, girlpower säger jag bara!!


Fokus ;)


Ha det bra så länge hörrni, måste ta på mig ett par brallor och dra till jobbet nu...........

#1 - - jess:

Vad duktig A är:)Jag ska hejja på honom!! Håller med dig om att helgerna bara rusar fram..man hinner knappt påbörja dom innan de är slut:/ Hoppas det går bra med kvällsjobbandet i alla fall! Du har ju Paris inom räckhåll snart:)Har tyvärr inga tips men jag hoppas ni hittar något bra hotell och ser fram emot att få se massa fina kort sen:) Kram på dig vännen

#2 - - Linda klassen:

Tack Lovan!