Arbetsskor.

Nu är det ju typ bara såna skor med rundad sula som är inne, alla ska vagga fram ;) Själv tycker jag det är skitfult ;) Dessutom blev jag så yr när jag provade... Ska ju fylla en bra funktion sägs det, men jag vet inte.... Om det är något för mig?

Andra alternativet som är inne är "träskor" både i trä och gummi... Men jag kommer nog slå ihjäl mig om jag ska stressa runt i såna på jobbet? Vricka-fötterna-varning??


Däremot har jag foppas nu bara, tycker dom är sköna men skulle behöva nya skor snart då dom har hängt med några år nu.. Problemet med foppas är att man får så GRYMT mycket stötar när man har dom. Det kan man få ändå på sjukhuset för allt är ju så LADDAT där, men foppatofflorna gör det ännu värre.. Man får typ hundra per dag så man börjar bli van ;) Vet inte HUR många gånger jag har fått en stöt så det slagit en lång blå gnista.... Det gör ONT!! Typ varje gång man tar i ett handtag, kran, låser upp ett lås eller slår koden in till läkemedelsrummet ;) Typ ofrivillig elkonvertering.... 



Men HUR SNYGGA var inte dom här skorna då från Birkenstock?? Dessutom ergonomiska ;) Fick tips från Susannes blogg ;)








Själv är jag mest svag för dom rosa ;) Tror jag måste ha dom faktiskt!! Är ju som gjorda för mig ;) Men är ju inte så jättebilliga, hmm.. Och så måste man ju köpa på internet och då får man inte prova innan.. Hmm.. För är ju väldigt viktigt att dom är sköna! Tänk vad många timmar man spenderar i dom.. Vad tror ni?
Man finner dessa hos Birkis.

Vad har du för skor på jobbet??
#1 - - Jessica:

Hehe lite fulsöta är dom väl. ;) Inget jag skulle köpa eller hurra över men jag förstår ju att de är nåt för dig som springer runt väldigt mkt om dagarna! :) Utbudet av skor för er som jobbar inom vården är väl inte jättestort?

Jag jobbar i precis vilka skor jag vill. ;) Men det är ju oftast några låga typ Converse. ;)