Dags för föreläsning!

Ikväll är det dags för föreläsning om magsjukdomar som jag nämnde tidigare.. Blir intressant. Känner mig dock helt tömd på hjärnsubstans efter jobbet... Självklart när man är förkyld och hängig så ska det vara APMYCKET på jobbet både igår och idag. Har stressat som en galning och dessutom en hel del strul..   Men det mesta går ju att lösa, dock är man kanske inte så upplagd för detektivarbete när näsan är täppt som ett as och rinner på samma gång. Man kände sig ju sjukare än vissa patienter ;) Men har väl gått skapligt ändå..

Nu ska jag kämpa mig igenom morgondagen sen är jag ledig torsdag så då har jag tänkt kurera mig och bli frisk... (Nu menar jag fan allvar)

Jisses vilket sommarväder då! Vilken värme! Fick fan en chock när jag klev ut efter jobbet idag.. Snacka om att man är isolerad och ovetandes om omvärlden när man jobbar ;) 

Later gayboys...



 
Såhär glad blir jag om jag blir frisk snart ;) Tro föralldel inte att bilden är tagen idag... Ser förjävlig ut xD
#1 - - jess:

vad jobbigt att det var så mkt på jobbet då du var sjuk och allt:/ men är väl ofta så,när man verkligen inte vill att saker ska jävlas så gör det inget annat..Får hoppas föreläsningen är bra och att du mår bättre snart!

Sommarvärme lät ju nice, här var det totalt tvärtom..klev ut från jobbet och fick dra upp dragkjedjan på jackan högt för att inte frysa allt för mkt av polarvindarna:/ Men krya på dig nu gumman!!puss å kram