Godnatt.....

Alltså, är det lagligt att vara såhär trött?? Don't think so ;)
Tur man har en pigg krabat i magen i alla fall som verkar allt annat än trött.. Den håller mammsen vaken ;)
Nu har jag jobbat klart den här veckan och får en välförtjänt skön långledighet på 3 dagar... Eller, vänta nu hur var det.. Nej justja vi skulle ju FLYTTA hela helgen så den vilan sket sig ;)
 
Började redan idag efter jobbet då damen vi ska byta lägenhet med ville att vi skulle byta förråden idag redan. Skönt att ha det gjort, mitt bidrag var dock inte så stort men jag blev helt slut ändå ;) Anders däremot bar så svetten rann xD Tur nog har vi ju rensat ur hur mycket skit som helst ur förrådet..... Det kan man ju vara glad för ;)
 
Imorgon blir det att köra hårt med sista städningen och packningen, kommer nog ta hela dagen att bli klara. Sen ska lägenheten besiktigas..
 
Längtar tills söndagkväll när den drygaste delen är över ;) Sen kan jag börja boa på riktigt ;)
 
Nu ska ja fan gå och lägga mig, orkar inte vara vaken en minut till, haha... GODNATT! (Är man gravid får man gå och lägga sig 19:30..........) Dessutom klev jag upp 05 i morse och har väl sovit ca 3 timmar inatt efter kvällsjobbet igår innan det var dags att kliva upp igen. Är ju omöjligt att varva ner! Så jag är fan LAGLIGT TRÖTT!
 
Later.