Halvmarathon!!

Idag har jag sprungit mitt livs första halvmarathon! 21 km! Sjukt nöjd!!!!
Dock så var det ju brutalt jobbigt haha.. Sprang dessutom i Hemlingby för att få så mjukt underlag som möjligt och spara på benen.. Men det är ju så galet mycket backar där!! Sprang först milbanan som består av stock och sten och myr med plank över så man typ lär balansera.. Haha gick inte så fort direkt för man var tvungen att kolla varje steg man tog så man inte snubblade över alla rötter.. Sen blev det ett varv på 6:an och ett på 5:an. Hade massa magknip till och från efter vägen så det var jävligt drygt! Fick stanna och gå några gånger för att det skulle släppa. Men är ändå riktigt nöjd att jag orkade hela vägen :) Benen känns typ nu som om dom ska rasa av från kroppen ;) GALET att det där var HÄLFTEN av en mara.. Klara lika långt till känns just nu som ett skämt, haha! Kan ju i alla fall konstatera efter idag att springa under 5 timmar kan jag glömma! Jag har tränat alldeles för kort tid för att klara det.
Men höfterna som alltid brukar göra ont kändes skapliga idag så det märks att träningen gett lite utdelning ändå :)

Nu ligger jag här med värmedynan på magen och har sjukt ont! Men det var det värt!! ;) 
Hade mina killar med som hejarklack och vätskestation idag också, då orkade jag ännu mer ❤️