Less är förnamnet..

I torsdags började febern och idag är det onsdag. 7 jäkla dagar har jag typ legat i sängen nu! Så otroligt less på detta. Varje morgon vaknar jag och är helt förstörd... Så satans ont i halsen och igår fick jag även örvärk som grädde på moset. Ska jag gå 3 meter flåsar jag som en KOL-patient. Tyckte därför det var läge för ett litet besök hos farbror doktorn idag. Farbrorn visade sig vara en ung snärta men det gick ju det också. Efter diverse provtagning och kontroller misstänkte doktorn virös halsfluss men såg även att jag hade begynnande öroninflammation. Vi får se hur närmaste dagarna utvecklar sig, blir det värre ska jag få antibiotika men tyvärr biter det ju inte på viruset i halsen. 

Just nu är det enda jag ser marathonformen som springer långt långt bort... Har verkligen inte tid med detta. Faaaaan.

Lillskrot är åtminstone (för tillfället) piggare och kan trösta sin mamma som ligger som ett vrak i sängen. Och tycker MYCKET synd om sig själv..



#1 - - Lotta:

Åh nej vad beiget! Krya på dig!