13 km löpning!

Känner mig rätt nöjd som fick ihop det som avslut på jobbhelgen :) Äntligen börjar det hända lite på längden.. Önskar dock att tempot kunde öka också ;) Men går dåligt tyvärr, så fort jag försöker öka farten så får jag magknip.. Får nästintill alltid det efteråt också men brukar ändå inte sitta i lika länge nu som det gjorde förut. Men drygt är det, gör jävligt ont, blir darrig och kallsvettig. Precis som magsjuka!

Nåväl, angående tempot så måste jag försöka få in fler intervallpass för att jag ska kunna bli bättre. Men viktigast är nog ändå att köra långpass så att kroppen hinner vänja sig. Höfterna gör sjukt ont bara efter 13 km så hur dom ska palla en mara vet jag inte ;) Vad har jag gett mig in i??

Nu ska jag ta mina trötta ben och knakande höfter och lägga mig i ett bad.. Känner mig som en 80-åring efter det här passet ;) *haltar till badkaret*