Lillebror ❤️



Idag har vi ÄNTLIGEN fått se lilla knytet där inne, så härlig känsla ❤️ Allt såg bra ut och han låg och spretade med sina små fingrar, ville väl vinka till oss såklart! Ja, för det var en han, den delen visade han stolt upp också så det fanns inga tvivel enligt barnmorskan ;) 
Men jag hade tydligen gått ett par veckor längre än vad vi trodde! Så plötsligt var jag i vecka 20 nu och han beräknas komma 12 mars redan!

Här blir det livat med alla grabbar i några år framöver, har jag en känsla av ;) Hade blivit väldigt förvånad om det var en tjej så det var ganska väntat. Får se om det även är en pojk som kommer ut sen då ;) 

Så lite komiskt med alla som trott att det var en tjej pga att jag mått så illa.. Härmed får vi det bekräftat att man kan må preciiiiis lika illa med en gosse ;)

Vi längtar efter dig lillbrollan!! Kärlek!! ❤️

#1 - - Anonym:

Men åh vad underbart! Väntar med spänning på slutresultatet sen ;) spännande och uppfriskande att vara omringad av härliga grabbar! Puss

#2 - - Anonym:

Men åh vad underbart! Väntar med spänning på slutresultatet sen ;) spännande och uppfriskande att vara omringad av härliga grabbar! Puss

#3 - - LinaH:

Alltså, blir inte klok på kommentarsfältet på appen, värdelöst! Men det var jag som spammade med två lika kommentarer iaf :)

#4 - - LinaH:

Alltså, blir inte klok på kommentarsfältet på appen, värdelöst! Men det var jag som spammade med två lika kommentarer iaf :)

#5 - - LinaH:

Två gånger! Hahahaha 😂😁🙈

#6 - - Sofia R:

Åååh hurra!! Stort grattis :-) Två pojkar är det bästa ♥ Våra små är varandras bästa vänner och det är det allra finaste för mammahjärtat... Det blir många gråa hår emellanåt men oh så värt det! Kram

#7 - - Linda :

Men åh va mysigt 😊 Va kul era pojkar kommer ha när dom växer upp 😊

#8 - - Astrid:

Grattis till er!!! Så glad för eran skull. Hoppas att allt är bra <3