Jaha, han var hungrig...

Ja här har det fortsatt snorats, hostats och nattstökats.. Gah, är det en månad nu typ? Så less på alla baciller. Dom smittar ju varann som ett jäkla domino fram och tillbaka..

Vi misstänker också att Ebbe stökar ännu mer för att han "störs" av mig, och ska snutta typ hela nätterna. Orken börjar liksom sina nu efter 8 månaders snuttande nätterna igenom, så nu har vi provat lite olika saker senaste nätterna.. Bland annat att jag fått sova i annat rum och att jag och Anders bytt plats i sängen så han sover med Ebbe (spjälsängen står på min sida) och erbjuda honom välling på natten. Första gångerna blev han skitförbannad och vägrade- men inatt tog han ÄNTLIGEN emot flaskan AV MIG dessutom efter att ha lurat in den via tutten ;) Dessutom slukade han hela flaskan med välling och sen sov han som en stock!! Har vägrat smaka välling innan men nu gick det visst ner ;) Så ungen har kanske varit hungrig på nätterna?! Är väl inte så mycket mjölk kvar i boobsen nu.. Men han äter ganska bra på dagarna nu och till natten äter han världens bauta-portion med gröt innan han somnar så jag trodde han klarade sig på det. Men så aktiv som den ungen är så är det inte så konstigt om han behöver mer. Sover han gott på en flaska välling nattetid så går jag gladeligen upp och fixar det, än att han ska amma 732 gånger och man typ aldrig får hamna i djupsömn. Känns som jag ALLTID sover med ett öga öppet ;) Målet är väl att kunna sluta amma snart så man kan sluta fungera som levande napp! Hoppet lever vidare, haha.. 

På dagarna hjälper han gärna till att renovera hall, men på nätterna är han inte lika hjälpsam ;)