Bröllopsdag

Idag firar vi pappersbröllop! Dvs gifta i 2 år! Känns lite som ett annat liv när vi gifte oss.. Bara ett barn, bodde i lägenhet, väldigt vältränade ;) Är det bara 2 år sen? Galet att på den tiden har vi NÄSTAN hunnit få två barn till! Jösses, trodde jag inte om mig själv ;)

Den där dagen alltså- en av de allra bästa i mitt liv! Och vi är verkligen så lyckligt lottade som har varandra! Vilket kap vi gjorde båda två :) Grattis till oss❤️

Vi firade ju med hotellnatt osv förut, så idag har vi nöjt oss med att fira med en dag med barnen i Furuviksparken. Såhär såg vi ut idag:

... Och såhär såg vi ut DÅ:

Lite dålig kvalité på bilderna eftersom jag fotat dom från fotoalbumet ;) Orkade inte starta datorn hehe. Häftigt det här med vart livet tar en :) Undrar vart vi är om 2 år från nu? Inte 2 barn till i alla fall, lovar ;)

#1 - - Lina L:

Grattis än en gång på bröllopsdagen 💕 Galet vad ni har hunnit med på dessa två år, imponerande!!! 😉 Men alltså.. Jag grämer mig fortfarande för att jag missade att vara med på er dag 😭 Livet alltså.. 😉 Kram på dig fina!