Utekväll

Det blev en väldigt förkyld vecka detta, så drygt! Dom två små framförallt, Henry blev riktigt rosslig och snorig och fick jobbigt med andningen en natt. Riktigt obehagligt. Tänkte direkt att han fått RS viruset men tack och lov vände det sen så vi hade tur. Alla är fortfarande snoriga men ändå på bättringsvägen.. Jag själv blev riktigt risig också. Inte feber tur nog, får det ytterst sällan och blir enormt dålig av det! Men tillräckligt drygt ändå med bihålor som känns färdiga att explodera av allt snor, huvudvärk, lock för öronen och halsont.. Hög puls av att gå några meter. Och dessutom har Anders jobbat så jag varit själv endel med barnen. Då är det verkligen inte roligt alltså. Inte en chans till att vila. Riktigt griniga barn dessutom som inte heller är sitt bästa jag såklart när man inte är riktigt frisk! Som en kompis sa: man får njuta retroaktivt av tiden innan man fick barn och man kunde ligga hela dagen i sängen och kurera sig! Those days are gone 😂 


Var så fruktansvärt besviken eftersom det lutade åt att planerna igår skulle bli inställda, som jag sett fram emot sååå mycket!! Men kusinerna, faster och farfar var inte så rädda för lite snor (bästa❤) och grabbarna kändes lite piggare ändå så tillslut bestämde vi att dom skulle åka ändå. Själv var jag riktigt hängig men kände att FAN OCKSÅ kan inte ligga i sängen och snora på min dyrbara egentid! Så efter att ha sovit en timme, tagit en dusch och med hjälp av lite smink så kände jag mig ganska ok ändå ;) Tog mig ner på stan och mötte upp min syster och min fd kollega Emmy som flyttat från stan och inte är i Gävle alls ofta längre! Plus några kollegor till! Blev mat, några drinkar och tjejsnack ute! Så himla trevligt! Var livemusik också av en snubbe som varit med i Idol för några år sen, riktigt bra! Men hög musik så för att kunna prata fick man ju ta i ordentligt för att höra varandra= har typ tappat rösten idag! Haha!

Åkte hem i lagom tid så är inte sliten alls idag bortsett från förkylningen då. Så himla tomt att sova själv så jag brukar faktiskt ha lite svårt att sova utan mina boys haha.. Och man märker ju att snuttmeister varit borta när man måste gå upp mitt i natten och pumpa för att tuttarna är som två stenar... Hoppas jag klarar mig från mjölkstockning, som sagt känslig :/ Henry klarade sig skapligt utan mamma ändå så det finns hopp! Har hunnit ligga i sängen och playa samt nästintill städat hela huset så nu är jag klar med min egentid haha! 

Nu blir det härligt att få hem mina små troll igen❤








Redo att åka till farfar❤