Bröllop i sommar

I sommar ska min bror gifta sig med Lina... Äntligen ;) Eftersom han aldrig fick tummen ur att ställa frågan så tog hon saken i egna händer och friade på skottdagen förra året! Så i sommar är det alltså dags! Jag är förstås råladdad!! Först och främst för att det känns stort att dom äntligen ska gifta sig efter alla år tillsammans! Och sen för att jag inte direkt varit ute i svängen senaste åren ;) Ska bli så himla kul med världens fest hela natten! Vi ska ha barnvakt och det blir ju liksom inte ofta när man har 3 små.. Blir väl förhoppningsvis lite lättare sen när dom blir lite större 🙈 Sen älskar jag fina klänningar så har redan börjat kika på nätet hehe.. Blir liksom extra roligt när man bott i gravidkläder eller nerspydda amningskläder senaste åren 😂 Dessutom har jag definitivt slutat amma då och kan ha på mig PRECIS VAD JAG VILL! Haha! Är väl en känsla bara andra som ammat länge kan förstå.. Det är drygare än man kan tro att alltid behöva klä sig i sådant som man lätt kan få fram maten i och det snabbt ;) Ska bli så lyxigt 😂😂 


Kolla in dom här fina klänningarna tex! Några jag gillar! Lutar åt att jag vill ha grönt eller blått för det är mina färger. Rosa kan också vara så fint men jag är ju så satans blek så är inte så fint på mig. Långklänning blir det också tror jag för det är så kvinnligt och fint tycker jag.