Dop!

Idag har vi varit på dop för Henrys bästis :) Henning! En mycket mysig dag! Grabbarna klarade ceremonin i kyrkan utan utbrott så man får vara nöjd ;) Och huvudpersonen Henning skötte sig galant!! 


Är väl rätt fantastiskt att jag och min barndomsbästis nu har två grabbar var som är födda samma år! (2012 och 2016) Bra planerat av oss fast det inte alls var planerat ;) Vi tröck ju in en tredje däremellan också men det är en annan historia😂

Vi ska börja ta tag i planering inför eget dop också.. Det blir dubbeldop för Ebbe och Henry eftersom det blev så tätt mellan dom fanns ingen ork för dop däremellan.. Senare i vår troligen. Finns ju inte sådär överdrivet med tid och ork att planera nu heller men man vill ju helst inte att grabbarna ska ha fyllt 18 innan det blir av och rymmer för att gå på krogen istället ;) Troligen blir det en så liten och enkel ceremoni som möjligt för de allra närmsta bara så vi får plats hemma hos oss efteråt, men vi får se. 


Dom övriga två grabbarna i familjen fastnade tyvärr inte på bild idag men dom var också mycket stiliga med skjorta och fluga ;) Själv invigde jag min nya klänning! På måndag har jag spontanbokat en tid hos frissan nu när Henry plötsligt börjat äta så bra! Ska bli sååå lyxigt att fixa håret!!