Nätkärlek!

Det pratas ju mycket om näthat, men nu ska jag skriva om nätkärlek istället! För det finns sådan också :) Jag la upp ett inlägg på Facebook i gruppen "springande tjejer". Ville dela med mig av känslan att börja komma tillbaka efter att ha fött 3 barn på 3,5 år och den euforiska känslan efter att ha varit ute och joggat YNKA 3 km, men ändå! Skrev lite om min kroppsliga resa och att man inte ska ta kroppen förgiven. När man knappt kan gå en meter pga smärta så känns det helt fantastiskt att nu kunna springa igen även om det inte är långt!


Alltså vilken respons! Över 800 likes och massor med kommentarer! Alla var så otroligt peppande!! Många kände igen sig och gått igenom liknande "resor". Blev faktiskt helt överväldigad :) Nu känner jag bara ännu mer: kvinnor kan 💪🏻💪🏻💪🏻 Underskatta heller inte en småbarnsmorsa 😉

Kan förresten tipsa om gruppen på fejjan om man är kvinna och intresserad av löpning, finns något för alla där oavsett nivå och mycket bra tips :) Bra att dela vissa saker med "likasinnade" också så man slipper trakassera dom som inte är intresserade av löpning alltför mycket ;)